19 iun. 2010

Vară...


Căldura toridă pare că ne inundă.Mi-am dorit să vină vara şi acum tânjesc după un pic de răcoare.Aşa e omul...mereu nemulţumit!Soarele arzător stăpâneşte cerul pufos!Greu se mai mişcă norii!Nu tu vânt care să-i îndrume...nu tu picături care să-i revigoreze!Zilele trecute mă gândeam ce bine era astă iarnă.Şi când era frig visam la zilele astea toride.Eiiii, dragii mei aşa sunt eu...cum o dai ca naiba vine!Sofiei îi place pe afară.Ea nu ştie că-n orele de vârf nu avem voie la soare!!!Ea chiţăie...ma-ma brum ,brum!Adică să mergem cu căruciorul la plimbare...sau pe jos, prin iarbă!Pe oriunde, numai afară să fie...Vara asta mi-a adus speranţă!Multă...soarele ăsta rotofei mi-a adus bucurie în suflet!Iar când vine câte o ploicică...stau ca leşinata în picioarele goale în curte...Vara asta e sora mea.E bună cu noi.Sofia o adoră...şi vara o iubeşte pe Sofia.Nicio vară nu o să mai fie ca vara asta.Mi-e drag de fiecare anotimp în parte, dar vara asta are ceva special, un iz al ei...de viitor.Prin binoclul verii mă pot uita sper toamnă.Hiii!Sună clopoţelul şi pentru mine anul acesta.În toamnă mă voi întoarce la şcoală.Mare bucurie pe sufletul meu de ...hoinar printr-ale cunoaşterii!
Vară...
Soare...
Azi m-am făcut una cu colbul străzii şi m-am ridicat către cer!Mirajul răcorii.Azi m-am uitat pentru o clipă înapoi şi am revăzut alte veri.Verile mele!
Vara e un anotimp compensatoriu pentru mine.E vara mea...A mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine