3 mar. 2010

până-n 29


Mâine mai adaug un an la inventar.Nu sunt foarte încântata, pentru că după 29 vine 30...dar, ce să fac?Primesc noul an din viaţa mea cu bucurie.Cu bucuria mamei care-şi adoră puiul!Cu bucuria copilului care-şi iubeşte zi de zi părinţii!Cu bucuria soţiei care-şi idolatrizează soţul!Ce mi-aş putea dorii mai mult? Am tot ce vreau.Sufletul meu pluteşte în arome de trandafiri.Inima mea sălăşluieşte în regatul fericirii.Aşa că de ce nu m-aş bucura că îmbătrânesc?Voi fi mai înţeleaptă!Aşa să zice, nu? Cu cât îmbătrânijm , cu atât devenim mai înţelepţi!Ce să zic şi eu!O să petrecem...în familie!Astă-seară petrecem în familie!O să am un tort delicios şi îmbrăţişări calde.O zi ca oricare alta, numai că o să fie...ziua mea!Nu o să retrăiesc sentimentele de pe 1 martie, pentru că ...mi-a trecut.Asta e, sunt copii!Nu ştiu ...nimic despre viaţă!Şi sunt sigură că o să uit că am suferut după 1 martie la şcoală pentru că vor veni alţi ani, mă voi întoarce printre copii şi-i voi iubi la fel de mult, chiar dacă ei au uitat de mine!Afară nici nu plouă,nici nu-i soare.Vreau să vină soricul să ies cu iubita mea la plimbare. Trebuie să vorbesc cu primăvară.Să aranjez cu ea să fie frumos mâine.Să port o discuţie faţă în faţă cu norii şi să-i rog să fie blânzi mâine!Mâine îmbătrânesc...dar sunt fericită!Am o fetiţă minunată...părinţii ne sunt aproape şi iubirea pluteşte încă pe la noi prin casă.Sper că aşa o să fie mult timp de acum încolo.Celelalte vin şi se duc...neajunsuri, supărări...toate-s pasagere!Vor veni şi vremuri mai bune şi în partea asta de viaţă, sunt sigură...Sper!Niciodată nu disper...Tata m-a învăţat să fiu aşa!Nu intru în panică, nu mă supăr...chiar dacă aş avea motive.Lasă, că...ieşim noi şi din asta!Tata e un foarte bun psiholog!E cel care ne tine pe pozitie...Avem, nu avem ...nu ne lasă să fim supăraţi!Mama se mai supără pe el că e prea optimist!Apoi, tot ea îl felicită!Ce ne-am face fără tata?El ştie şi în cea mai tristă zi să aducă zâmbetul pe feţele noastre!Cum să nu fiu fericită cu aşa un tata!Cât despre mama...e minunată!Nu m-aş descurca fără ea!E mâna mea dreaptă şi bunica ideală.Face tot ce poate ca să ne ajute.E valabil pentru amândoi...sunt stâlpii familiei noastre!Sofia îi zice mamei bu-bu, iar lui tata ta-ta-iu.Sunt topiţi după ea!Mă bucur că am reuşit să-i fac bunici...Cel mai frumos cadou pe care l-am putut face...până la vârsta asta... că tot vorbeam de vârstă!Adrian e un tata deosebit şi un soţ minunat.Nu ştiu dacă multe femei spun asta despre soţii lor, dar eu o spun din suflet.Din tot sufletul meu!A renunţat la viaţa lui, la tot şi s-a mutat cu noi.E mai mult decât aşputea visa!E ...tot ce mi-aş fi putut doi de la un bărbat!E viaţă şi fericire, e primăvară şi cer senin...e apă curgătoare şi zăpadă cristalină...E El, dragul meu!Vine şi soarele ...timid...am vorbit mai devreme cu o prietenă din Târgovişte care zicea că e soare şi am aranjat cu ea să trimită soarele şi pe la noi...Bravoo!Mâine mai adaug un an ...nu o să mai am 28 de ani.28...vârsta când am devenit mămică...Las în urmă pe 28 şi până-n 29 ...mai am câte ceva de făcut!De exemplu, pregătiri pentru ziua mea...
până-n 29...sunt optimistă
şi am curaj
să culeg raze
de soare
să colind ziua
şi noaptea
să pictez
în culori vii
şi cea mi tristă
amintire!
29 mă aşteaptă...
înşir încă un an
în ghemul vieţii...
şi viaţa tresare...
mai are, mai are...


Pupici :)tuturor celor care se gândesc mâine la mine!Mulţumesc anticipat celor care m-au felicitat deja!Sunt încă prezentă ...în viaţa multor oameni!!!Vă pup şi...îmbrăţişări calde vă trimit!Şi o felie de diplomat...

2 comentarii:

  1. La Multi Ani, Alina! Toate gandurile mele bune si ma bucur pentru tine ca esti atat de fericita! In definitiv, nu avem decat o singura viata si de noi depinde daca e una care sa ne placa sau una pe care sa o uram! Restul e tacere si tu stii asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, de ziua mamicii. Sa fii sanatoasa, puisorul tau la fel si sa se faca mare !

    RăspundețiȘtergere

Despre mine