2 mar. 2010

1 martie...


Anul acesta am fost acasă de 1 martie, adică nu am fost la şcoală.Un bun pretext ca să înţeleg că nimeni nu-i de neînlocuit pe lumea asta şi că nefiind parte din cotidian ...nu exist.Nu-i valabil pentru toată lumea, ci pentru sufleţelele la care am lucrat cu atât drag şi care...au uitat total de mine!Sunt o prezenţă absentă în viaţa lor.Cu câţiva mă mai văd.Câţiva m-au vizitat.Mai dăm un sms din când în când cu alţii.Îmi răspund dacă îi întreb.Nu sunt supărată, ci conştientă că viaţa mea s-a schimbat!A venit tata de la şcoală cu bucheţele de flori.Fărâme de primăvară.Când nu le primeşti suferi după ele, iar când le primeam nu le apreciam.Asta face parte din maturizare. Mă bufneşte şi râsul!Anul trecut am primit foarte multe flori şi le-am uitat la şcoală!Le-am luat a doua zi!Erau puţin triste...Nu am sesizat lacrimile din ochii freziilor.Nici zambilele nu erau foarte vesele!Mama s-a bucurat când a văzut atâtea flori!Şi mi-a spus să am mai multă grijă de ele.Mama adora florile!Eu...nu sunt pasionată de florile tăiate.Mi se pare un sacrificiu mult prea mare!O floare e frumoasă în pământ.Acolo îi e locul...dar sunt sacrificii pe care trebuie să le acceptăm în viaţa noastră fără să gândim prea mult.Ieri am suferit după floricelele aduse de copiii la şcoală.Am primit câteva şi acasă, dar nu-i acelaşi lucru!Apreciem un lucru când ne lipseşte...Aşa îmi trebuie.Cu 8 ani în urmă de ziua mea, un băiat deosebit îmi aducea un trandafir alb şi ...inima lui!Trandafirul...l-am aruncat cât colo fără să-i dau vreo importanţă!I-am spus să nu-mi mai aducă flori că nu-mi plac!Şi...mi-a părut rău apoi...Dar de ce să mint?Nu-mi plăcea...Acum , le ador...Visez la copilaşii care alergau spre mine:doamna...doamna...pentru dumneavoastră!Visez la ziua în care fetiţa mea îmi va aduce un ghiocel!Şi îmi va spune că mă iubeşte!Melancolii...nostalgie într-o petală de floare...Un soare bogat a apărut la fereastra noastră.Astăzi o să ne plimbăm.Şi vom visa la ...ghiocei!Parfumul amintirilor mi-a tăiat mintea pentru câteva secunde...acum sunt bine, ba chiar râd!Ghiocica doarme lângă mine...

Un comentariu:

  1. La multi ani ! [cu intarziere]
    Sunt printre cei care au uitat de tine. Sper sa nu fii suparata pe mine.
    O primavara frumoasa alaturi de ghiocelul tau !

    RăspundețiȘtergere

Despre mine