26 ian. 2010

Fericirea este un etern şantier de lucru...


Fericirea nu poate fi cumpărată de bani şi dragostea nu poate fi dobândită cu forţa.Fericirea este gaura cheii prin care tragi cu ochiul la ceea ce numai visul poate atinge!Dacă s-ar construi casa fericirii cu siguranţă cea maa mare încăpere ar fi sala de aşteptare.Aşteptăm cu toţii să fim fericiţi.Şi pentru unii fericirea întârzie să vină!Fericirea nu e o destinaţie, e un mod de a trăi!Azi mi-am ales să fiu fericită!Pur si simplu, ignor tot ce mă înconjoară şi scopul meu e unul singur.Sunt setată pe fericire.Fericire fără margini, atâta fericire încât mi-e frică să nu abuzez!Mă pot îmbăta de atâta fericire...Şi ce voi face atunci?Pot învăţa o pisică să facă ce vrea ea, aşa că de ce nu m-aş învăţa pe mine să fiu fericit?Aici nu există reguli, regulile sunt închistări prosteşti.Nu trebuie să ţinem cont de una sau de alta.Nici pe departe.Ne este permis să facem orice.Bineînţeles pentru a fi fericiţi.Iar când suntem foarte aproape...Este mai bine să lăsăm viaţa să vorbească în locul cuvinelor!Dorinţa îţi va indica drumul.Iar drumul nu poate fi decât unul lin pentru că mergi ...spre fericire!Hai, azi să fim fericiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine