26 ian. 2010

S.O.F.I.A.


Sunt mamă...nu există minune mai mare
O fetiţă minunată în dar viaţa ne-a dat!
Frumos sentiment, nepreţuite clipe
Iar boţul din viaţa-mi e adevarat!
Acum începe să-mi zică pe nume:ma-ma...

Da, Sofi vorbeşte.E micuţă dar a început să vorbească.Silabiseşte ta-ta, ma-ma, pa-pa, ieri dimineaţă m-a strigat de la ea din pătuţ:ma-ma pa-pa!E minunată!Nu pot spune în cuvinte ce simt când îmi zice ma-ma!Nu există nimic comparabil cu asta pe lumea !Sofia e mică, dar foarte isteaţă.O hoaţă care prinde din mers orice.E minunea noastră în fiecare clipă!Acum se uită la desene.E fascinată de anumite seriale de desene animate!E precoce!Un boţ de copilaş care ştie să facă multe.Sunt convinsă că fiecare mamă e foarte mândră de puiuţul ei, şi eu mă înscriu în rândul mamelor!Sunt mamă, iar Sofia puiul meu drag...Bunica e bu-bu!Cum a ştiut Sofi s-o alinte!Iar bunica şi bunicul o adoră!Ceilalţi bunici, fiind departe îi duc dorul, dar Sofi o ascultă pe mamaia la telefon şi râde.Simte că o iubeşte.Şi o să vină primăvara, pomii or să înmugurească, iar prinţesica o să crească şi o să ne vedem cu toţii!Iar corconici o să fie în centrul atenţiei.E foarte răsfăţată şi plânge când ies din camera.Mă strigă ...ma-ma!Iar mama vine, iar şi iar şi o prinde în braţe topind-o de iubire, iar biberonoasa se răsfaţă mai mult...

Te iubim , Soficuţă mică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine